Історія

ФОТОМАНДРІВКА КАМ’ЯНСЬКИМ-ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКИМ І ЙОГО ОКОЛИЦЯМИ. № 2163

 

У Дніпродзержинську (зараз Кам’янське) 15 вересня 2013 року відкрилася Соборна площа та скульптурна композиція “Голгофа”. На верхньому фото: автор скульптури Ісуса Гарнік Ашотович Хачатрян в майстерні.

 

 

Восьмитонну бронзову скульптуру розп’ятого Ісуса Христа везуть до місця встановлення. 26.08.2013.

 

 

26 серпня 2013 року о 6 годині ранку, на будівництві між Свято-Миколаївським кафедральним собором Дніпродзержинської єпархії та Академічним музично-драматичним театром імені Лесі Українки Соборної площі було здійснено встановлення пам’ятника Спасителеві, що є частиною архітектурно-монументальної композиції “Голгофа”. На пагорбі діаметром 20 метрів і висотою 3,3 метра, що символізує Голгофу, височіє 9-метровий залізний хрест. Його увінчує восьмитонна бронзова скульптура розп’ятого Ісуса Христа заввишки 4,5 метра, яку виготовили в одному з цехів Дніпропетровського “Південмашу”. Автор, скульптор Гарнік Хачатрян зауважив, що таку потужну скульптуру йому доводиться робити вперше. Тому для її встановлення довелося використати 25-тонний кран.

 

 

11 вересня 2013 року на Соборній площі відбулася нарада за участю представників місцевої влади, спонсорів будівництва та духовенства. У ході наради спеціально для мера та членів комісії зняли покривало зі скульптури “Голгоф”. Судячи з живого обговорення та задоволеного вигляду Станіслава Сафронова, комісії все сподобалося. Скульптуру “перевдягли” до свята – Дня міста, яке відзначається 15 вересня. Цього дня відбудеться урочисте відкриття Соборної площі та скульптурної композиції.

 

 

На Соборній площі у вересні 2013 року з’явилася найбільша в Україні релігійна картина – 42 метри завдовжки! Полотно написано просто на стіні театру ім. Лесі Українки, що виходить на Свято-Миколаївський собор. Поруч із ним розміщений і грандіозний комплекс “Голгофа”. Створити унікальну картину запропонував Владика Іриней, щоб ушляхетнити площу. На 42 метрах зображено п’ять сюжетів: “Благовіщення”, “Різдво Христове”, “Трійця”, “Стрітення Господнє” та “Хід на Голгофу”. Роботу довірили Сергію Лаушкіну та Олександру Чегорці, художникам, у яких за плечима не один розписаний храм.

Текст Віктора КУЛЕНКА.