Історія

ФОТОМАНДРІВКА КАМ’ЯНСЬКИМ-ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКИМ. 947

Серед світлин, які належали такому собі сімейству кам`янчан Чернишів (16 знімків 10,5 х 16 см і два розміром 10,5 х 6 см були придбані вчора на “блошиному” ринку) в основному це фотознімки майстра Константиновського. Чотири фотороботи належать Мінакеру і одна Поюровському. Майже всі фото в дуже доброму стані. На кількох навіть ще залишилась прокладочна калька. Судячи з підписів на деяких фотогорафіях, вони були зроблені в діапазоні 1909 – 1916 років.

На п`яти фото зображені діти.

 

Особливим джерелом натхнення в дореволюційній фотографії фотографії були жінки і діти.

В творчості дореволюційних фотографів були найбільш поширені романтичні і ідилічні пейзажі, квіти, різні предмети, які уособлюють красу (вази, дзеркала та ін.), тварини.

Сенс дореволюційного сімейного фотографування мав під собою практичну основу. Це документ, що підтверджував факт доконаного батьківства і факт наявності в сім’ї маленької дитини (дітей). Відповідно, батько, мати і діти ошатні (актуальні улюблені до революції мережива) і серйозні, композиція статична і строга. Такі знімки покликані відображати благополуччя, підтвердження того, що життя сім’ї протікає відповідно до норми, жінка реалізує своє гендерне призначення, виправдовує соціальні очікування, а батько являється главою сім`ї.

Текст Віктора КУЛЕНКА.